lördag 18 mars 2017

Återbesök i London...

Väl i London besökte jag affären London Bead Company igen. Där fick jag i alla fall lite av mitt behov av att köpa garn tillfredsställt, och jag spenderade över en timme i affären. Här finns massor! Speciellt Gumyarns silke från Australien har jag inte hittat någon annanstans. Här finns pärlor av alla sorter och massor med garn, men utbudet av linne är litet.

 
The London Bead Co
339 Kentish Town Road, London
 



 
 
 
En annan fantastisk affär i London är VV Rouleaux, där man kan hitta band till precis allt!

 
VV Rouleaux
102 Marylebone Lane, London



 
 
Så klart ett litet besök på Liberty.

 
Liberty
Regent Street, London

 
 
Och till sist en affär som heter Ray-Stitch. Den hade inte så mycket till mig, men väl om man söker efter tyger.
 
 
Ray-Stitch
66-68 Essex Road, London
 
 

2 kommentarer:

  1. Waouh ! thanks for these photos... I also travel to London in august (I will be 50 in october and my third daughter will be 20 in november : so my husband decided to offer us this beautiful gift ; we shall be in London for a week and it will be a discover for me....)

    SvaraRadera
  2. Gorgeous shops, I would have spent hours in each.

    SvaraRadera