söndag 10 mars 2013

Årets inköp i Paris!

Två dagar på mässan gav följande inköp:




3 kommentarer:

  1. Ohhh you bought some beautiful things !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Carin!
      Can't wait to use them....

      Radera
  2. Hola Annika.
    Encontré tu blog por casualidad y hace una hora que estoy aquí viendo todos tus bordados. Me gusta todo lo que veo. Eres muy caprichosa y tienes detalles.
    Me hago seguidora de tu blog.
    Un beso desde Dúrcal - Granada - España.
    Rosana.

    Perdóname por la traducción, pero estoy usando el google traductor.
    --------------------

    Hej Annika.
    Jag hittade din blogg av en slump och en timme jag här tittar alla dina broderier. Jag gillar allt jag ser. Du är väldigt nyckfull och detaljer.
    Jag blir en anhängare av din blogg.
    En kyss från Dúrcal - Granada - Spanien.
    Rosana.

    Förlåt mig för översättningen, men jag använder Google Translator.

    SvaraRadera